...sest elu on lill,mis vajab kastmist :)

Viimasel ajal vist üsna roheline

...sest kui need reklaamid läksid ilmumisele, siis pole enam miski siin maailmas võimatu:



















Tänu oma hambaarstile kannan ma jälle oma lemmikpükse!

















Söö lapsi tasuta!




















Auhind parima photoshopi kasutamise eest kodanikule,
kes iganes sellega hakkama sai



















Me võtsime naise ränga mälukaotusega ja aitasime
tal unustada, et tal see üldse kunagi olnud oli!



















Leebe silmaeemaldus kõigest 4.89! . Noh....peaasi, et leebe oleks...

















Loomapüüdjad. Eemaldame igasuguseid tüütuseid - pesukarud, nahkhiired,
koerad, kassid, beebid...

















OFF! Verepilastustõrje! Geniaalne!



















"Kallis, ma küll ei ostnud sulle valentinipäevaks lilli, kuid ma korraldasin
su matuse ette ära!''
















Ema ja tütre pidžaamaõhtu
Too kaasa oma lemmik-mehhiklane



Allikas: oddee.com

1 kommentaari:

Unknown ütles ...

H O - L Y crap...

Who comes up with these things:D?

Kes ma üldse olen?

Minu foto
Jaan-Matti
Algaja ettevõtja, üritab maailmaasjadest aru saada - enamik ajast aru ei saa :) www.jaanmatti.com
Kuva mu täielik profiil
Siia võid igasugust pahna ja mittepahna saata:
JaanMatti@gmail.com
blog.tr.ee
Widgets for Blogger