...sest elu on lill,mis vajab kastmist :)

Viimasel ajal vist üsna roheline


Ma lihtsalt pean väljendama oma ülimat heameelt selle üle, et Heidi Purga seda eurolaulu-värki korraldama asus. See aasta oli nii palju mõnusaid Eesti oma lugusid, eesti keeles ja eesti lauljatega. Sellised lood, mis kohe mitte kuidagi "euro" pole, aga just see need lahedaks teebki. Eurovisioon on niikuinii oma olemuselt kärbumas ja iga aasta mingit tralli korraldada, et leida õige "eurolaul", on niikuinii muutunud täiesti debiilseks. Tõsi, "eurot" oli ka see aasta, aga sellele vastukaaluks oli nii palju mõnusaid Eesti lugusid, mida kohe kindlasti veel aasta pärast ka mõnuga kuulaks. Köök ja Chalice eriti.

Kuna see aasta muudeti konsteptsiooni niikuinii, keskendudes rohkem Eesti oma lauludele, siis minu meelest nad võiksid seda tralli tihedamini korraldada. Tooge rohkem välja häid Eesti bände, mis muidu põranda alla jääksidki. Näiteks 4 korda aastas Eesti Laulu korraldada oleks superluks ju. Saaks juurde rohkem head Eesti muusikat ja siis lõpuks saaks see rahva lemmik ka "magustoiduna" eurolavale.... kui ta seda üldse tahab. Korraldus oli kuidagi mööda, kaamerasse jäi palju hetki, kui saatejuhtide vahel polnud asjad päris koordinatsioonis. Kuid see tegigi asja veel lahedamaks. Selline mõnus muhe värk, just nii nagu peab. Ainult et rohkem laule võiks olla

Eesti Laul 2009 teenis esimese korra kohta oma nime täiesti välja. Respect, Heidi!

0 kommentaari:

Kes ma üldse olen?

Minu foto
Jaan-Matti
Algaja ettevõtja, üritab maailmaasjadest aru saada - enamik ajast aru ei saa :) www.jaanmatti.com
Kuva mu täielik profiil
Siia võid igasugust pahna ja mittepahna saata:
JaanMatti@gmail.com
blog.tr.ee
Widgets for Blogger