...sest elu on lill,mis vajab kastmist :)

Viimasel ajal vist üsna roheline



Kokaonud Cook's Den - is tahtsid järele proovida, kas loomad oskavad eristada puhast, orgaanilist toitu muust jamast...ehk siis sellest jamast, mida näiteks meie supermarketid otsast lõpuni täis on. Geneteeliselt muundatud kurgid ja sentimeetrise pestitsiidikihiga õunad...

Aga see selleks - tuleb välja, et vähemalt hamstrid oskavad vahet teha küll, paremini kui inimesed igatahes :D Ütle veel, et hamster loll on... Nüüd ma muretsen endale oma isikliku hamstri ja võtan selle järgmine kord Selverisse kaasa

Igatahes tore vaadata :)

0 kommentaari:

Kes ma üldse olen?

Minu foto
Jaan-Matti
Algaja ettevõtja, üritab maailmaasjadest aru saada - enamik ajast aru ei saa :) www.jaanmatti.com
Kuva mu täielik profiil
Siia võid igasugust pahna ja mittepahna saata:
JaanMatti@gmail.com
blog.tr.ee
Widgets for Blogger