...sest elu on lill,mis vajab kastmist :)

Viimasel ajal vist üsna roheline

Jätkamaks oma plastpudelite ümberkasutusteemat - Leidsin sellise hämmastava video. Vaene külaelanik Ladina-Ameerikas võttis korduvate elektrikatkestuste tõttu kasutusele oma pea ja leiutas midagi täiesti hämmastavat - uut sorti valgusti, mille valmis tegemine ja käigushoidmine ei maksa mitte midagi :)



Asja ainus miinuskülg on see, et valguspudel töötab ainult siis, kui päike paistab. Ehk siis päeva-ajal. Kuid see on ju näiteks igati sobilik kasvõi garaažhi :) Ma igatahes proovin valmis teha ühe, eks näeb mis saab siis

0 kommentaari:

Kes ma üldse olen?

Minu foto
Jaan-Matti
Algaja ettevõtja, üritab maailmaasjadest aru saada - enamik ajast aru ei saa :) www.jaanmatti.com
Kuva mu täielik profiil
Siia võid igasugust pahna ja mittepahna saata:
JaanMatti@gmail.com

Kohad, kus ma aegajalt käin

blog.tr.ee
Widgets for Blogger