...sest elu on lill,mis vajab kastmist :)

Viimasel ajal vist üsna roheline

Raamatuid lugedes on mul reeglina komme huvitavamad laused ka üles märkida. Nagu ka seekord. Kuid kuna ma nüüd blogipidaja olen, siis ma mõtlesin et ma topin need netiavarustesse ka üles. Pealegist, teistkordne üleskirjutamine aitab mul neid ehk ka paremini meelde jätta

Raamat ise... tegelikult on sisu üsna laialivalguv ja pealkirjaga pole sisul ülemäära palju pistmist. Kuid sellegipoolest on tegu hea raamatuga ja pakub mõningaid üsna huvitavaid mõttekäike autori poolt, kes on muide ka peaaegu et kultuse saavutanud raamatu Punk Marketing autor


  • Miks me oleme trendidest niivõrd huvitatud? Sest trendid sünnivad, me satume nende keskele ja tahame mõista, millega on tegu
  • Jaanuar 2011 on nagu aasta 2000, aga positiivsel kujul
  • Tänapäeva meedia edastab põhiliselt taustamüra
  • Ühiskondades on läbi ajaloo levinud käibetõed - arvamused, mida jagab enamus ühiskonnast. Käibetõed pole peaaegu kunagi tõeks osutunud
  • "Kullake, elu on bankett, ning suurem osa inimestest nälgib" - Auntie Mame
  • Edukate inimeste karjainstinkti järgimine on laisa inimese edu võti
  • Kui enne 2001. aastat ei reageeritud tegelikele ohtudele piisavalt, siis nüüd reageerime iga pisiasja puhul üle
  • Kõik trendid näitavad, et tähelepanu jätkub üha lühemaks ajaks ja kõik meie meeled on üle koormatud
  • Inimesed tegelevad asjadega veendumusest, et nad saavad sellest midagi
  • Infonäljas inimesed tahavad teada, mis toimub - kuid nad kipuvad rohkem uskuma seda allikat, kes ei püüa midagi müüa
  • 2000. aastad - paljud meediaga tegelevad inimesed peavad seda uue ajastu alguseks, mil telesaadetest sai nähtus, mida jälgitakse vaid siis, kui midagi paremat teha pole. Varem jälgiti telekava ja oldi õigel ajal teleka ees
  • Olen avastanud, et alati kui keegi sinust midagi tahab, tuleb see enda huvides ära kasutada
  • Kui terve rahvas lobiseb päevad läbi telefoniga ja kirjutab MSNis mõttetuid sõnumeid, siis ei jäägi aega tõsistele teemadele ning info asendub müraga
  • Kui olete nähtav, siis olete olemas
  • Kuulsused üritavad iga hinna eest ennast võimalikult palju eksponeerida, kuid avalikkuse ees teesklevad selle suhtes vastumeelsust. Miks on mõned osavad inimesed kogu aeg pildil?
  • Me suhtleme netis tänapäeval nii palju, et inimene kes oskab korrektselt kirjutada, on geenius
  • Kui iPodi kuulsus hajub, hakkavad seda kasutama meie vanavanemad ja trendiloojatel tuleb uut hitti leiutama hakata
  • Meedia kajastab suurelt ja laialt skandaale tihti mitte selle pärast et see on tõsi, vaid selle pärast, et see müüb hästi
  • Pankrotipõlvkond - 20. aastates noored, kes nõuavad tunnustust kiiresti, aga viletsalt tehtud töö eest.
  • Kui palkame oma muru niitmiseks spetsialisti, selle asemel et lapsele muruniiduk kätte anda, siis pole midagi imestada, kuid ta kunagi midagi tegema ei õpi.
  • Trend - Hakkame kõik mõistma, et töövälisel ajal teiseks inimeseks muutumine on mõttetu energia raiskamine. 2011. Aastaks leiame endale töö, mis sobib meie isiksusega
  • 20% klientidest toob 80% ettevõtete kasumist.
  • Otsingud aitasid meid inimestena oma koha leida ajastul, mil meil oli tohutult palju vastamata küsimusi. Aga tänapäev? Google toob kõik kandiku peal meile kätte. Oleme tüdinud otsijad, kes suudavad leida mida iganes, kuid pole nõus midagi avastama
  • Kiitke rohkem, eriti kui kirjutate oma nime all

0 kommentaari:

Kes ma üldse olen?

Minu foto
Jaan-Matti
Algaja ettevõtja, üritab maailmaasjadest aru saada - enamik ajast aru ei saa :) www.jaanmatti.com
Kuva mu täielik profiil
Siia võid igasugust pahna ja mittepahna saata:
JaanMatti@gmail.com
blog.tr.ee
Widgets for Blogger